Diensten

Wie zijn wij:

Door de opgedane ervaring op verslaggevings- en fiscaal gebied zijn wij een allround kantoor wat in staat is om tegen zeer concurrerende tarieven u van dienst te zijn waarbij persoonlijk contact en het meedenken met de ondernemer / klant centraal staan!

Wij willen u van dienst zijn met heldere (eventuele vaste prijs) afspraken zodat u niet achteraf geconfronteerd wordt met onverwachte (hoge) kosten!

Welke diensten bieden wij aan:

Onze diensten zijn zeer divers, waarbij onze hoofdtaken zijn:

  • Invoeren van financiële administratie.
  • Samenstellen van de jaarrekening.
  • Verzorgen van de aangiften omzetbelasting.
  • Invullen en verzenden van de fiscale aangiften inkomstenbelasting (ook voor particulieren) en vennootschapsbelasting.
  • Het opstellen van prognoses en tussentijdse rapportages waardoor uw onderneming beter stuurbaar wordt in plaats van jaarlijkse verslaggeving achteraf.
  • Het verzorgen van de loonadministratie.
service-persons

Online dienstverlening

Best Administratie & Advies staat ook online voor u klaar. Online samenwerking via software zoals Exact online, Twinfield en e-boekhouden behoort tot de mogelijkheden. Uiteraard beschikken wij ook over kennis van diverse andere boekhoudsoftware, waaronder Unit4 en Snelstart. Voor rapportages- en prognoses gebruiken wij de Visionplanner software. Onze kennis van systemen die aan uw administratie gekoppeld kunnen worden is zeer uitgebreid, denk bijvoorbeeld aan factureringsmodules (waaronder WeFact) scanmodules voor inkoopfacturen en bonnetjes en modules om uw kassa te koppelen met de financiële administratie.

Daarnaast zijn wij in staat om (indien u dat wenst) in deze moderne tijd van automatisering en digitalisering uw administratie volledig digitaal en in de cloud bij te houden door online samen te werken waardoor over realtime (financiële) informatie wordt beschikt.

Exact_certified_NL_accountancy_cmyk
Wij beschikken over een “Cloud accountant” certificering van Exact Online, zo bent u verzekerd van gedegen advies op de meest efficiënte manier. Op deze manier van digitale samenwerking kunnen wij klanten uit het hele land bedienen.

Interim kracht

Wij kunnen uw onderneming ook ondersteunen bij de boekhouding op locatie, bijvoorbeeld voor een beperkt aantal uur per periode of als interim kracht (bijvoorbeeld bij ziekteverzuim of tijdens de vakantieperiode). Tevens voor het opstellen van tussentijdse periodieke cijfers om uw onderneming beter beheersbaar te maken.

Bent u nieuwsgierig naar ons geworden? Neemt u gerust en geheel vrijblijvend contact met ons op!

Contact opnemen